کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





.

 


تو این وبلاگ سعی کردم هر عکسی رو بذارم. اگه نظری دارید دریغ نکنیدخواهش می کنم.و اگر هر عکس در خواستی داشتین به من خبر دهید.لطفاً




نظرات شما عزیزان:

علی رضا طاهری نیا
ساعت10:05---6 دی 1393
سلام زیباست..
مخصوصن که از همه ی هنر ها جمع آوری کردی.
انیمیشن ها رو خیلی دوست داشتم..
به من سر بزن!


مونا
ساعت14:45---11 تير 1390
سلام.وبلاگ باحالي دارين.
لينك شدين.ممنون ميشم شما هم لينكم كنيد.مرسي


arezoo
ساعت3:30---2 تير 1390
سلام... عالی بود مثل همیشه
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


sanaz
ساعت17:30---31 خرداد 1390
سلام اقا یه افتخار بدین یه سر بزنین

sanaz
ساعت16:31---27 خرداد 1390
عالی بود

مونا
ساعت12:28---27 خرداد 1390
سلام
مرسي كه بهم سرزدي
وبلاگ خيلي خوبي داري
بازم بهم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 17:9 | |